יום שישי, 25 בפברואר 2011

"אתגרשת מס' 4: מגיבים ומרחיבים - פעילות המשך בנושא 'פרקי אבות'".

בכל שלושת הבלוגים שקראתי הן של דליה הן של מירב והן של יהודית ( הכי פחות ) מופיעה התייחסות שבהחלט אני מסכימה איתה ומקבלת אותה אחת לאחת באשר לצורך לא לשפוט אדם בכעסו  ( דליה ) להתרחק מתרבות רעה (מירב) חשיבות העבודה יהודית, כל אלה גם יחד מבטאים את התייחסות הפרט אל הסובבים אותו.
אנסה לטעון שכל הדברים הללו נכונים אך אני הייתי מוסיפה פאן נוסף ומאוד חשוב מבחינתי זו התנהגותי שלי האישית. להבנתי לשנות את האחר מאוד קשה ואולי גם בלתי אפשרי ,הדבר היחידי שבשליטתי האבסולוטית היא התנהגותי  מחשבותי ולכן הדרך היחידה להבנתי לשנות את האחר היא דרכי. היכולת שלי להקרין ערכים צורות התנהגות חשיבה זו הדרך האולטימטיבית לדעתי להוכיח לשנות את האחר והלא נאמר לדעתי כי "עם סגולה" אנו וכי "מציון תצא תורה" משמע לא ננסה להנחות לשפוט להתרחק אלא בפעילותנו אנו נתווה את הדרך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה